دریافت کپ کات مود شده بدون فیلتر شکن

خرید وی پی ان | VPN با قیمت عالی
مناسب همه اینترنت ها


دانلود اپلیکیشن کپ کات نسخه جدید برای اندروید

یکی از برنامه‌ هایی که برای ادیت ویدیو امروزه بسیار محبوب شده است برنامه کپ کات می باشد. محبوبیت این برنامه روز به روز در حال افزایش است به گونه ای که حتی از اینشات نیز بیشتر توسعه پیدا کرده است. ما می‌ توانیم این برنامه را بدون هیچگونه مشکل و دردسری از طریق منابع مختلف دانلود کنیم. حتی اگر نمی خواهیم که از فیلتر شکن برای دانلود این برنامه استفاده کنیم. منابع فیلتر نشده نیز این برنامه را برای دانلود کاربران قرار داده اند.

فیلتر های جذاب و کاربردی:

در این برنامه فیلتر هایی قرار گرفته شده است که نمونه های آن در سایر برنامه های مشابه نیز وجود ندارد. به همین دلیل است که تعداد کاربران این برنامه روز به روز در حال افزایش پیدا کردن است. ما می توانیم به کمک این برنامه ادیت ویدیو، حتی از سایر برنامه های مشابه نیز بی نیاز شویم.

Screenshot image 1

نسخه پرمیوم کپ کات

هنگامی که از این برنامه برای ادیت عکس‌ ها و ویدیو های خود استفاده می کنیم. یک سری قابلیت‌ ها و فیلتر ها وجود دارند. که ما تنها زمانی می توانیم از آن ها استفاده کنیم که نسخه پریمیوم را داشته باشیم. یعنی برای دسترسی به این خدمات ما باید اشتراک برنامه را با پرداخت مبلغ آن خریداری کنیم. منابع گوناگونی وجود دارند که ما می توانیم از آن ها اشتراک این برنامه را با خیال راحت خریداری کنیم.

Screenshot image 2

دانلود نسخه هک شده کپ کات

برای دسترسی به تمامی خدمات موجود در این برنامه بدون نیاز به هزینه کردن یک راه پیش روی ما وجود دارد. آن هم استفاده از نسخه هک شده این برنامه می باشد. با توجه به غیر قانونی بودن این نسخه از برنامه منابع معتبر نظیر گوگل پلی آن را در اختیار کاربران قرار نداده‌ اند. ما می توانیم این نسخه های موجود از این اپلیکیشن را از طریق منابع ایرانی نظیر سایت های اینترنتی دریافت کنیم. و از تمامی خدمات به صورت رایگان برخوردار شویم.

خرید
اشتراک فیلترشکن