روش اتصال وی پی ان موبایل به کامپیوتر

خرید وی پی ان | VPN با قیمت عالی
مناسب همه اینترنت ها


نحوه فعال سازی فیلتر شکن پرسرعت گوشی برای ویندوز

ما می‌ دانیم تعداد وی پی ان های فعال و قدرتمند برای موبایل بیشتر از کامپیوتر می‌ باشد. به همین دلیل کاربران به دنبال راهی هستند که بتوانند به کمک آن وی پی ان موبایل خود را به کامپیوترشان متصل کنند.
برای این کار راه حل‌ های بسیار متفاوت و گوناگونی وجود دارد. که ما می‌ توانیم به کمک آن ها خدمات وی پی ان موبایل خود را بر روی کامپیوتر خود نیز استفاده کنیم. تا به صورت نامحدود در اینترنت بدون هیچگونه مزاحمتی از محتوای مورد نظر خود برخوردار شویم.

کمک گرفتن از برنامه های واسطه

یک سری از برنامه‌ ها وجود دارند که به ما این امکان را می‌ دهند بتوانیم اینترنت و vpn گوشی خود را با کامپیوتر خود اشتراک بگذاریم. تا بتوانیم از اینترنت آزادانه بدون نصب وی پی ان در کامپیوتر خود برخوردار شویم.
یکی از برنامه‌ هایی که این امکان را در اختیار ما قرار می‌ دهد برنامه PdaNet+ می‌ باشد. برای متصل شدن به آن می‌ توانیم از طریق بلوتوث به کابل usb و حتی وای فای اقدام کنیم.
مراحل استفاده از آن نیز بسیار ساده و راحت است. به گونه‌ای که ابتدا باید وارد برنامه گوشی خود شویم تا نوع اتصال را انتخاب کنیم. سپس با توجه به نوع اتصالی که انتخاب کردیم مراحل را در کامپیوتر خود نیز طی کنیم.

ZTNA Vs. VPN: Exploring The Distinctions Between Two WAN Edge Network ...

نصب وی پی ان شبیه ساز اندروید

اگر بنا به هر دلیلی نتوانستیم از طریق برنامه‌ های واسط اتصال اینترنت خود را با کامپیوتر خود به اشتراک بگذاریم. می‌ توانیم از یک راه حل دیگر برای استفاده از فیلتر شکن موبایل برای کامپیوتر خود کمک بگیریم. ما می‌ توانیم شبیه سازهای اندروید را بر روی کامپیوتر خود نصب کنیم. و فیلتر شکن مورد نظرمان را بر روی این شبیه ساز اندرویدی نصب کنیم. تا از خدمات وی پی ان موبایل در pc خود برخوردار شویم.

The Difference Between Hardware and Software VPNs

استفاده از وی پی ان هایی که دارای نسخه ویندوز می باشند:

حتی ما نیازی به هیچ کدام یکی از این واسطه‌ ها نیز نخواهیم داشت. به گونه‌ای که می‌ توانیم با انتخاب یک فیلتر شکن که با همه سیستم عامل‌ ها سازگار است از خدماتش هم در موبایل خود و هم در کامپیوترمان بهره‌مند شویم. تا نیازی به راه حل‌ های دیگر برای متصل کردن vpn موبایل به کامپیوتر خود نداشته باشیم.

Beginner's Guide: What Is A VPN? (And Do I Need To Use One?) » Privacy ...

خرید
اشتراک فیلترشکن