چگونه وی پی ان آیفون را خاموش کنیم؟

خرید وی پی ان | VPN با قیمت عالی
مناسب همه اینترنت ها


روش غیر فعال کردن فیلتر شکن در ios

گاهی اوقات کاربرانی که تازه وارد هستند در استفاده از خدمات دستگاه خود ناتوان می‌ باشند. برای مثال بسیاری از افراد نمی‌ توانند وی پی ان که در دستگاه آیفون خود نصب کرده‌اند را خاموش کنند.
در ادامه به بررسی نحوه خاموش کردن وی پی ان در آیفون می‌ پردازیم. گفتنی است نحوه خاموش کردن وی پی ان آیفون یا هر سیستم عامل دیگری بسیار ساده و راحت می‌ باشد.

۱- خاموش کردن فیلتر شکن آیفون از طریق برنامه

آسان‌ ترین راه حل برای خاموش کردن اتصالات وی پی ان مراجعه به خود برنامه است. هنگامی که به فیلتر شکن نصب شده مراجعه می‌ کنیم. بسته به نوع عملکرد و سیستم برنامه می‌ توانیم اتصال برقرار شده توسط آن برنامه را برای خود قطع کنیم.
به طور کلی بیش از ۸۰ درصد فیلتر شکن‌ ها از یک قالب رابطه کاربری استفاده می‌ کنند. به گونه‌ای که دکمه اتصال در وسط برنامه قرار خواهد داشت. که برای قطع شدن اتصال خود به سرور های برنامه مورد نظر، تنها کاری که باید انجام دهیم زدن دکمه اتصال است، تا اتصال به طور کلی قطع شود.

¿Qué es un VPN? - YouTube

۲- خاموش کردن فیلتر شکن آیفون از تنظیمات

گاهی اوقات نیز ممکن است به دلیل مشکلات سیستمی در فیلتر شکنی که نصب کرده‌ایم امکان قطع شدن اتصال از طریق خود برنامه برای ما وجود نداشته باشد. هر چند این اتفاق بسیار نادر می‌ باشد. به طور کلی ما می‌ توانیم علاوه بر اینکه اتصال وی پی ان را با مراجعه به خود برنامه قطع کنیم. با رفتن به تنظیمات دستگاه خود نیز، این امکان برای ما وجود خواهد داشت. برای این منظور باید وارد تنظیمات دستگاه خود شده و در قسمت سرچ تنظیمات عبارت vpn را سرچ کنیم.
سپس لیست فیلتر شکن‌ هایی که در دستگاه خود نصب کرده‌ایم و اجازه و مجوز ارائه خدمات را به آن ها داده‌ایم برای ما نمایش داده می‌ شود. در این قسمت می‌ توانیم فیلتر شکنی که اتصال لازم را برای ما فراهم کرده است را مشاهده کنیم و اتصال آن را به راحتی قطع کنیم.

iPhoneのVPNをオフにするとどうなるのか? オフした際のリスクや勝手につながる場合の原因を解説

خرید
اشتراک فیلترشکن