دریافت هاتگرام ضد فیلتر با حالت روح برای ios

خرید وی پی ان | VPN با قیمت عالی
مناسب همه اینترنت ها


دانلود فیلتر شکن قدرتمند مناسب پیام رسان هاتگرام

در کنار نسخه رسمی تلگرام نسخه‌ های غیر رسمی آن ها وارد بازار شدند. تا کاربران بتوانند با استفاده از آن ها با افراد مختلف ارتباط بگیرند. این نسخه‌ های غیر رسمی قبلاً فیلتر نبودند و ما می‌ توانستیم به راحتی از آن ها استفاده کنیم. اما جدیداً این نسخه‌ ها هم دارای محدودیت شدیدی شدند. که ما بدون استفاده از فیلتر شکن نمی‌ توانیم از آن ها استفاده کنیم. یکی از نسخه‌ های غیر رسمی تلگرام که رابط کاربری مشابه با این برنامه را دارد، هاتگرام است. که در ادامه می‌ خواهیم به بررسی ویژگی‌ های آن بپردازیم.

هاتگرام چیست؟!

یکی از نسخه‌ های معروف تلگرام برنامه هاتگرام می‌ باشد که به صورت کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌ کند. و کاربران ایرانی به راحتی می‌ توانند این برنامه را برای خود نصب کند. هنگامی که شما این اپلیکیشن را برای خود نصب می‌ کنید به سادگی می‌ توانید با هر فردی که می‌ خواهید عکس، فیلم و پیام رد و بدل کنید. و همانند تلگرام از قابلیت‌ های مختلفی بهره‌مند شوید.

دانلود هاتگرام (Hotgram) نسخه 1.9.4 برای اندروید و آیفون به همراه بررسی ...

آیا پیام رسان هاتگرام فیلتر است؟!

همانطور که در بالا هم به این موضوع اشاره شد تمامی نسخه‌ های تلگرام و خود اپلیکیشن تلگرام از محدودیت شدیدی برخوردار شده‌اند. و ما برای اینکه بتوانیم از این اپلیکیشن استفاده کنیم حتما باید یک فیلتر شکن قدرتمند داشته باشیم. وگرنه نصب و دسترسی به خدمات آن برای ما امکان‌ پذیر نخواهد بود.

به همین دلیل اگر لازم باشد ما برای دسترسی به این برنامه از فیلتر شکن استفاده کنیم. بهتر است از همان تلگرام اصلی استفاده کنیم. چون نسخه اصلی آن امنیت بیشتری دارد و ما با خیال راحت‌تر می‌ توانیم فعالیت‌ های خود را انجام دهیم.

هاتگرام کامپیوتر و راهنمای نصب آن روی سیستم عامل ویندوز و مک

خدمات بیشتر در نسخه جدید هاتگرام

قابلیت روح
امکان بازگشت به گروه ها بعد از ترک آن ها
نمایش مخاطبین آنلاین
پشتیبانی کامل از زبان فارسی
رمزگذاری گفت و‌ گوها
جلوه های ویژه
دارای پروکسی های فعال
دیلیت اکانت راحت

خرید
اشتراک فیلترشکن