آموزش ساخت پروکسی ضد فیلتر برای telegram

خرید وی پی ان | VPN با قیمت عالی
مناسب همه اینترنت ها


فعال سازی تلگرام با پروکسی پولی

همه ما می‌ دانیم تلگرام در آپدیت‌ های جدید خود قابلیت پروکسی را برای کاربران قرار داده است. که ما می‌ توانیم به کمک این قابلیت حتی بدون استفاده از وی پی ان نیز از شر محدودیت‌ های تلگرام خلاص شویم و به خدمات موجود در این برنامه محبوب و پرطرفدار دسترسی پیدا کنیم.
گفتنی است ما حتی می‌ توانیم برای خود proxy های اختصاصی بسازیم. که به ما این امکان را می‌ دهد با قدرت بالاتری محدودیت تلگرام را از بین ببریم.

نحوه ساخت پروکسی تلگرام به صورت دستی

برنامه‌ ها و سایت‌ های مختلفی در اینترنت موجود هستند که به ما این امکان را می‌ دهند proxy ها را به صورت دستی بسازیم. با یک سرچ اندک می‌ توانید بهترین سایت‌ ها و برنامه‌ های موجود در این حوزه را دریافت کنید. تا پروکسی اختصاصی خود را در این برنامه‌ ها و سایت‌ ها بسازید.

اموزش ساخت پروکسی تلگرام | MTPROTO - YouTube

مراحل ساخت پروکسی:

در مرحله اول ما به یک سرور قدرتمند و سریع نیاز داریم. که به ما این امکان را بدهد بتوانیم با دریافت سرعت بالا اتصالی مناسب با پینگ پایین را برای خود فراهم کنیم.
سپس نیاز به تعیین پورت و تعیین یک رمز مناسب و ایمن خواهیم داشت. پس از انجام این مراحل می‌ توانیم پروکسی نهایی خود را دریافت کنیم.

خرید پروکسی فعال و‌ نامحدود

با توجه به اینکه مراحل ساخت پروکسی کمی طولانی و گیج کننده است و همچنین عموماً سرور های رایگان از سرعت پایینی برخوردار هستند. و ما مجبور به خریداری سرور برای دریافت قدرت بالاتر هستیم. بهترین کار این است که یا یک پروکسی آماده را خریداری کنیم یا اینکه از proxy های رایگان موجود در کانال‌ های تلگرامی کمک بگیریم.

منابع دریافت proxy رایگان

همانطور که کمی قبل به این موضوع اشاره شد کانال‌ های تلگرامی بسیار زیادی وجود دارند که پروکسی‌ های رایگان را که کیفیت مناسبی نیز دارند در اختیار ما قرار می‌ دهند. تنها نکته‌ای که هنگام استفاده از proxy های رایگان باید در نظر داشته باشیم این است که عموماً به دلیل رایگان بودن و استفاده زیاد کاربران، سرعت آن ها پس از مدتی کاهش پیدا می‌ کند و از دسترس خارج می‌ شوند. پس نیاز به جایگزین کردن مداوم آن ها خواهیم داشت.

7 Telegram Proxy List

خرید
اشتراک فیلترشکن