خرید کانفیگ openvpn برای موبایل همراه + پرسرعت

خرید وی پی ان | VPN با قیمت عالی
مناسب همه اینترنت ها

نصب نسخه پرمیوم فیلتر شکن openvpn جدید

فیلتر شکن openvpn یکی از قدیمی ترین و سریع ترین وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در بازار است. که طرفداران بسیار زیادی را دارا می‌ باشد. ما می‌ توانیم این ابزار کمکی را از طریق گوگل پلی و سایر منابع موجود دانلود کنیم. اما بهترین منبع برای دریافت خدمات این برنامه استفاده از گوگل پلی می‌ باشد.

این vpn به دلیل خدمات بسیار باکیفیتی که دارد در گوگل پلی توانسته است رضایت کاربرانی که آن را دریافت کرده‌اند جلب کند. همچنین گفتنی است محبوبیت این برنامه نسبت به بسیاری از فیلتر شکن‌ های دیگر بسیار بالاست. به گونه‌ای که هم اکنون بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال این vpn را از طریق گوگل پلی بر روی دستگاه خود نصب کردند. گفتنی است امتیاز دریافتی این برنامه به امتیاز چهار و نیم که یک امتیاز فوق العاده مناسب می‌ باشد، رسیده است.

عدم وجود سرورها به صورت پیش فرض در openvpn

هنگامی که این وی پی ان را دریافت می‌ کنیم و آن را بر روی دستگاه خود نصب می‌ کنیم و وارد آن می‌ شویم. هیچگونه سروری در آن وجود ندارد یعنی هیچگونه سرور آماده‌ای برای دسترسی ما به خدمات وی پی ان قرار نگرفته است. بلکه ما خودمان باید سرور های دلخواه را به برنامه اضافه کنیم. سپس از خدمات وی پی ان مورد نیاز خود برخوردار شویم.

تصویر نماگرفت 4

نحوه دریافت کانفیگ و سرور در فیلتر شکن openvpn

ما می‌ توانیم از طریق منابع مختلف سرور های این برنامه را دریافت کنیم. برای مثال می‌ توانیم به صورت رایگان از کانال‌ های تلگرامی یا سایر منابع سرور های بدون هزینه را برای خود انتخاب کرده و آن را وارد برنامه کنیم. همچنین می‌ توانیم برای دریافت خدمات بسیار با کیفیت‌تر از طریق منابع معتبر، سرور های پولی با کیفیت فوق العاده بالاتر و عملکرد اختصاصی را دریافت کنیم.

تصویر نماگرفت 3

یکی از مزیت‌ های بسیار کاربردی این vpn امنیت فوق العاده آن نسبت به بسیاری از فیلتر شکن‌ های موجود در بازار می‌ باشد. هنگامی که ما از خدمات این برنامه برای دریافت اتصال لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها استفاده می‌ کنیم. به کمک بهترین پروتکل‌ ها و خدمات امنیتی، اتصالی مطمئن را تجربه خواهیم کرد. اتصالی که به ما این امکان را خواهد داد بتوانیم به صورت کاملاً ایمن در اینترنت جستجو کنیم.

خرید
اشتراک فیلترشکن