خرید اشتراک سالانه وی پی ان napsternetv

خرید وی پی ان | VPN با قیمت عالی
مناسب همه اینترنت ها


دانلود نسخه اصلی فیلتر شکن napsternetv رایگان

یکی از فیلتر شکن‌ های همه چی تمام در کشور ما که هم یک وی‌ پی‌ ان قدرتمند هم یک تونل رمزگذاری شده می‌ باشد، فیلتر شکن napsternetv نام دارد. که برای هر کاربری مناسب است. چون این برنامه هم به صورت رایگان هم به صورت پولی در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌ گیرد. تا ما بتوانیم به راحتی وارد وب سایت‌ های کشور خود شویم. همچنین این برنامه کمک می‌ کند تا بتوانیم دیگر سانسورها را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن از بین ببریم.

برقراری اتصال اتوماتیک به سرور های پیش فرض napsternetv

شما می‌ توانید در این برنامه اشتراک بخرید یا حتی کانفیگ‌ های مورد نظر خود را وارد این برنامه کنید. اما این برنامه به صورت پیش فرض هم دارای یک سری سرور است. که شما می‌ توانید به صورت اتوماتیک به آن ها متصل شوید و اتصال خود را برقرار کنید. به همین دلیل این وی پی ان برای کاربران جهان مناسب می‌ باشد.

Screenshot image 1

تونل هوشمند و ایمن

مهم ترین ویژگی که این فیلتر شکن دارد تونل‌ های رمزگذاری شده‌اش می‌ باشد. که تمام اطلاعات شما را خصوصی و ایمن منتقل می‌ کند. به همین دلیل می‌ توانید وارد تمام وب سایت‌ های موجود در جهان شوید و فعالیت‌ های دلخواه خود را انجام دهید. همچنین این ویژگی کمک می‌ کند تا شما بتوانید سرعتی متناسب با نوع اینترنت خود را دریافت کنید.

Screenshot image 3

نحوه خرید اشتراک در فیلتر شکن napsternetv

یکی از علت‌ هایی که باعث شده است ۵ میلیون کاربر مختلف این برنامه را برای خود نصب کنند. و امتیاز عالی را به این فیلتر شکن بدهند، خدمات مختلف این برنامه می‌ باشد.
یکی از بهترین خدمات آن، اشتراک‌ های متفاوت این برنامه است. که هر کاربری بر اساس نیازی که دارد می‌ تواند این اشتراک‌ ها را خریداری کند. و راحت‌تر از این وی پی ان قدرتمند و محبوب استفاده کند.

Screenshot image 5

افزودن کانفیگ های پولی و رایگان

به جز سرور های پیش فرض این فیلتر شکن که می‌ توانید به صورت رایگان از آن ها استفاده کنید. می‌ توانید کانفینگ‌ های پولی و رایگان مورد نظر خود را در این برنامه اضافه کنید. تا با استفاده از آن ها بتوانید اتصال خود را شخصی سازی کنید. و از سرعت بالایی که برای شما فراهم می‌ شود استفاده کنید. همچنین در این برنامه می‌ توانید تغییراتی از جمله موارد زیر را بر روی کانفینگ‌ های خود اعمال کنید:

ادیت
حذف
اشتراک گذاری
کپی کردن
تست سرعت
بررسی کیفیت

Screenshot image 2

خرید
اشتراک فیلترشکن