ایکس پلاس چگونه نصب شود فارسی

خرید وی پی ان | VPN با قیمت عالی
مناسب همه اینترنت ها


نحوه رفع سانسور برنامه ایکس پلاس با وی پی ان نامحدود

برنامه ایکس پلاس یکی از نسخه های غیر رسمی تلگرام می باشد که ما می توانیم با استفاده از آن به خدمات موجود در تلگرام دسترسی پیدا کنیم. علاوه بر آن به یک سری از خدمات اختصاصی موجود در این برنامه دسترسی پیدا خواهیم کرد. که در ادامه به بررسی نحوه نصب و استفاده از خدمات این برنامه می پردازیم.

چگونه برنامه ایکس پلاس را نصب کنیم؟

در مرحله نخست ما نیاز به یک فیلتر شکن داریم تا بتوانیم نسخه جدید این برنامه را از طریق گوگل پلی دریافت کنیم. پس از اینکه وارد گوگل پلی شدیم و نخستین کاری که باید بکنیم این است که در قسمت سرچ اسم این برنامه را جستجو کنیم. سپس آیکون برنامه برای ما نمایش داده می شود. که با کلیک بر روی آن می توانیم وارد قسمت دانلود شویم. سپس به راحتی برنامه را دانلود و نصب خواهیم کرد.

How to Download and Send New Stickers on WhatsApp - GeeksforGeeks

نحوه فارسی کردن ایکس پلاس

اگر از تلگرام استفاده کرده باشیم می توانیم به راحتی همانند نسخه اصلی به راحتی این برنامه را فارسی کنیم. در صورتی که با نحوه فارسی کردن تلگرام نیز آشنایی ندارید. می‌ توانید با مراجعه به قسمت تنظیمات و بخش زبان‌ های برنامه، زبان این اپلیکیشن را به فارسی تغییر دهید.

دانلود برنامه تلگرام ایکس پلاس مسنجر اندروید بدون فیلتر X Plus Messenger

خدمات موجود در برنامه ایکس پلاس

همانطور که گفته شد در این برنامه علاوه بر خدمات تلگرام یک سری از خدمات دیگر نیز موجود می باشد. که باعث تفاوت این برنامه با نسخه اصلی شده است.

۱_ نمایش پیام های شما

در این برنامه قابلیتی قرار داده شده است که به ما این امکان را می دهد بتوانیم تنها به پیام‌ هایی که در یک چت ارسال کرده‌ ایم دسترسی پیدا کنیم. قابلیتی که ممکن است گاهی اوقات برای ما بسیار کاربردی محسوب شود.

۲_ مراجعه به اولین پیام

گاهی اوقات بنا به هر دلیلی نیاز داریم که در یک چت به اولین پیامی که برای شخص مورد نظر ارسال کرده ایم دسترسی پیدا کنیم. در این برنامه قابلیتی قرار گرفته است. که می توانیم به کمک آن در کسری از ثانیه به اولین پیام ارسال شده در چت دسترسی پیدا کنیم.

۳_ پیدا کردن یوزرنیم

همچنین در این برنامه قابلیتی قرار گرفته است که به ما این امکان را می دهد به راحتی یوزرنیم‌ هایی که مورد نیاز ما می باشد را پیدا کنیم. قابلیتی بسیار جذاب و کاربردی که ایکس پلاس در اختیار ما قرار داده است.

Screenshot image 3

خرید
اشتراک فیلترشکن