نصب اینستاگرام فارسی قبلی خودم از طریق گوگل

خرید وی پی ان | VPN با قیمت عالی
مناسب همه اینترنت ها


دانلود اینستاگرام فارسی از بازار برای اندروید

خیلی اوقات موقعیتی پیش می آید که به دلایل مختلف مجبور می شویم که اینستاگرام خود را پاک کنیم. به همین دلیل است که بسیاری از کاربران به دنبال بازیابی اکانت خود می باشند. برای بازیابی اکانت اینستاگرام کاری بسیار ساده و راحت در پیش خواهیم داشت. که در ادامه به بررسی این روش ها می پردازیم.

بازیابی اینستاگرام از طریق یوزر نیم

برای بازیابی Instagram می توانیم از طریق یوزرنیم خود اقدام کنیم. به گونه ای که پس از نصب اینستاگرام و وارد شدن به آن می توانیم در قسمت مربوطه یوزرنیم خود را وارد کنیم. سپس با وارد کردن رمز عبور خود خواهیم توانست که به اکانت قبلی خود وارد شویم.

اینستاگرام فارسی | دانلود و نصب اینستاگرام فارسی جدید 2023 مستقیم

بازیابی اینستاگرام از دو راه بدون نیاز به رمز عبور

۱- شماره تلفن

راه اولی که می توانیم به کمک آن اکانت اینستاگرام خود را بدون نیاز به رمز عبور بازیابی کنیم. کمک گرفتن از شماره تلفن شخصی خود می باشد. البته باید گفت که برای استفاده از این روش نیاز داریم که از قبل اکانت خود را با شماره شخصی خود سینک کرده باشیم. تا این امکان برای ما مهیا باشد. در غیر این صورت استفاده از این روش امکان پذیر نمی باشد.

Screenshot image 3

۲- استفاده از ایمیل

راه دیگر کمک گرفتن از پشتیبانی ایمیل می باشد. اگر از قبل اکانت خود را با ایمیلمان سینک کرده باشیم و به کمک آن در Instagram ثبت نام کرده باشیم. می‌ توانیم با وارد کردن رمز ایمیل خود بازیابی رمز عبور خود را انجام دهیم. گفتنی است که این روش حتی از کمک گرفتن از شماره شخصی نیز کاربردی تر و راحت تر می‌ باشد .

اگر دسترسی به هیچ کدام یک از روش‌ های بالا را نداشته باشیم عملاً نمی توانیم به اینستاگرام قبلی خود دسترسی پیدا کنیم. و مجبور به ساخت اکانت جدید خواهیم بود.

فارسی کردن اینستاگرام

گفتنی است که ما نیاز به نصب برنامه جداگانه برای دسترسی به زبان فارسی در Instagram نخواهیم داشت. بلکه می توانیم با مراجعه به تنظیمات این برنامه و تغییر زبان پیش فرض به فارسی به راحتی به زبان ایرانی در این برنامه دسترسی پیدا کنیم.

آموزش فارسی کردن پیج اینستاگرام

خرید
اشتراک فیلترشکن