دانلود فیلتر شکن سریع و رایگان آزاد وی پی ان

خرید وی پی ان | VPN با قیمت عالی
مناسب همه اینترنت ها


 

دریافت نسخه جدید فیلتر شکن آزاد وی پی ان برای اندروید

فیلتر شکن‌ آزاد وی پی ان یکی از تحریم شکن های جدید موجود در کشور ما می‌ باشد. که به تازگی هم وارد بازار شده است و توانسته است با سرعت عالی خود محدودیت‌ های کشور ما را از بین ببرد. و به ما کمک کند تا بتوانیم خدمات روزمره خود را با کیفیت عالی انجام دهیم. این فیلتر شکن کاملاً رایگان می‌ باشد و مناسب گوشی‌ های اندرویدی ما است. تا بتوانیم بدون هیچ محدودیتی از خدمات عالی آن استفاده کنیم.

آزاد وی پی ان مناسب کاربران ایرانی

با اینکه این فیلتر شکن در گوگل پلی وجود دارد و هر فردی در هر کشوری می‌ تواند آن را برای خود نصب کند. اما این برنامه به صورت اختصاصی برای کاربران ایرانی و کشور اطراف ایران طراحی شده است. که در صورت نیاز می‌ توانند این vpn را برای خود نصب کنند و از سرعت عالی و کیفیت مناسبش لذت ببرند.

Screenshot image 3

تست سرعت دانلود و آپلود

در این فیلتر شکن گزینه تست سرعت وجود دارد که می‌ توانید سرعت دانلود و آپلود خود را اندازه بگیرید. تا بدون قطعی بتوانید در کشور مرور کنید. همچنین می‌ توانید مقدار اینترنت مصرفی خود را در اینترنت به صورت روزانه اندازه‌گیری کنید. و متوجه شوید که هر روز چقدر از این فیلتر شکن استفاده کرده‌اید.

نحوه اتصال به آزاد وی پی ان

روش اتصال به این برنامه بسیار آسان است به گونه‌ای که هر فردی می‌ تواند حتی بدون آموزش هم از این برنامه استفاده کند. چون این فیلتر شکن از گزینه‌ های پیچیده استفاده نکرده است.
لازم به ذکر است که شما فقط از طریق اتصال اتوماتیک می‌ توانید از این vpn استفاده کنید. و به سرور های خارجی و قدرتمند آن متصل شوید.

تماشای رایگان فیلم های جهانی

با وجود اینکه این برنامه می‌ تواند تمام محدودیت‌ های جهان را برای شما از بین ببرد. ولی ممکن است خیلی فیلتر شکن‌ ها این امکان را به شما ندهند تا بتوانید بدون محدودیت حجمی فیلم تماشا کنید. اما خوشبختانه با استفاده از این وی پی ان رایگان شما می‌ توانید هر فیلمی را در هر سایت و برنامه‌ای بدون مشکل تماشا کنید. و از سرعت بالایی که این اپلیکیشن هنگام تماشای فیلم در اختیار شما می‌ گذارد لذت ببرید.

خرید
اشتراک فیلترشکن