دانلود فیلتر شکن جدید ziko vpn برای کامپیوتر

خرید وی پی ان | VPN با قیمت عالی
مناسب همه اینترنت ها


دریافت وی پی ان ziko vpn بدون محدودیت

فیلتر شکن ziko vpn برنامه‌ای جدید و قدرتمند است که به ما این امکان را می‌ دهد بتوانیم انواع محدودیت‌ ها را از سر راه خود برداریم. بدون اینکه کوچک‌ ترین مشکل و دردسری برای ما به وجود بیاید. در این فیلتر شکن از آخرین تکنولوژی‌ های روز دنیا برای دریافت خدمات وی پی ان استفاده شده است. که به ما این امکان را می‌ دهد بتوانیم انواع محدودیت‌ ها را با متصل شدن به سرور های این برنامه از بین ببریم.

ویژگی های مثبت فیلتر شکن ziko vpn

۱_ اتصال راحت

ما برای متصل شدن به سرور های این برنامه کاری بسیار ساده و راحت را در پیش خواهیم داشت. به گونه‌ای که می‌ توانیم حتی با کمک گرفتن از قابلیت اتصال خودکار تنها با یک کلیک به بهترین سرور برنامه دسترسی پیدا کنیم. چرا که هنگام استفاده از قابلیت اتصال خودکار، برنامه همیشه با شناسایی بهترین سرور پرسرعت‌ ترین اتصال را برای ما فراهم می‌ کند.

۲_ محیط جذاب

همچنین گفتنی است طراحی این vpn به گونه‌ای صورت گرفته است که یک محیط جذاب و در عین حال کاربردی و مناسب را برای کاربران به ارمغان آورده است. که تجربه ایده آل از دریافت خدمات وی پی ان را در اختیار ما قرار می‌ دهد.

PC에서 Ziko VPN 플레이, 컴퓨터용 앱플레이어 다운로드

ویژگی های منفی فیلتر شکن ziko vpn

۱_ تعداد سرور های کم

تعداد سرور های نسخه رایگان این برنامه نسبتاً کم می‌ باشد به همین دلیل ممکن است هنگام استفاده از سرورها دچار مشکل و افت سرعت شویم. که این موضوع با خریداری نسخه پریمیوم قابل حل می‌ باشد. اما به طور کلی می‌ توانیم به صورت رایگان اتصال لازم برای دور زدن بسیاری از محدودیت‌ ها را دریافت کنیم.

۲_ تایم اتصال محدود

همچنین گفتنی هست برای استفاده رایگان از خدمات این vpn ما دارای محدودیت زمانی هستیم. یعنی پس از مدت زمانی مشخص اتصال ما قطع خواهد شد و اجازه دسترسی بیشتر به خدمات برنامه را نخواهیم داشت.

خرید
اشتراک فیلترشکن